گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ (Linkedin)

بازدید مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ از کارخانه جدید شرکت ابیان دارو

در صبح چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری، دکتر فضلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، به همراه دکتر سزاوار، نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل، از کارخانه‌ی تازه تأسیس ابیان دارو در استان همدان بازدید نمودند. مهندس آشفته مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیر، مهندس والی نژاد معاون مالی و اقتصادی و تیم فنی ابیان دارو از هلدینگ دارویی گلرنگ میزبان بازدید هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ بودند. این کارخانه که در شهرک صنعتی ویان قرار دارد، یکی از جدیدترین دستاوردهای گروه دارویی گلرنگ در صنعت داروسازی به شمار می‌رود.
هیئت مدیره محترم گروه صنعتی گلرنگ از تاسیسات جدید کارخانه ابیان دارو بازدید و از نزدیک روند تولید دارو و نوآوری‌های فناوری در این سایت‌های جدید را مشاهده نمودند. این بازدید، بینشی واضح از استراتژی‌های آینده نگرانه گروه صنعتی گلرنگ در زمینه توسعه هلدینگ دارویی گلرنگ در تولید داروهای با کیفیت بالا ارائه داد.
این رویداد نه تنها نشانگر اهمیت گروه صنعتی گلرنگ در نظارت بر پیشرفت‌های تولیدی است، بلکه منعکس کننده تعهد عمیق آن به ارتقای استانداردهای مراقبت‌های درمانی برای آحاد جامعه از طریق تولید داروهای مطمئن و موثر نیز می‌باشد.

سایر اخبار

دانستنی ها