گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ (Linkedin)

برگزاری اولین المپیاد ورزشی کارکنان گروه صنعتی گلرنگ با حضور گروه دارویی

به گزارش روابط عمومی، اولین المپیاد ورزشی کارکنان گروه صنعتی گلرنگ با حضور گروه دارویی گلرنگ و ۷ تیم دیگر از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی در روزهای ۹ تا ۱۹ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد.

جناب آقای دکتر فضلی مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ با افتتاح اولین دوره المپیاد ورزشی هدف از برگزاری آن را نشاط و طراوت در اعضای گروه صنعتی گلرنگ دانسته و به مدیران گروه تاکید کرده‌اند که گسترش فرهنگ ورزش، تضمین کننده سلامت خانواده بزرگ گلرنگ می‌باشد که باید نسبت به آن اهتمام کامل و ویژه داشته باشند.

ایشان همچنین ابراز داشتند که این رویداد ورزشی نباید محدود به کارکنان گروه باشد و از سال‌های آینده خانواده همکاران گروه نیز در کنار کارکنان در رقابت‌های ورزشی مشارکت خواهند داشت.

گروه دارویی گلرنگ، در این المپیاد در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، داژبال، تنیس رومیزی انفرادی و تیمی، شطرنج، کاراته، بدمینتون و دو میدانی برای آقایان و بانوان شرکت کرد.

گروه دارویی گلرنگ با توجه به وظیفه خود در حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه و همچنین اهمیتی که به سلامت جسمانی و روانی کارکنان خود می‌دهد در این رویداد ورزشی شرکت کرد و در کنار این رویداد دیگر برنامه‌هایی را با توجه به معیارها و استانداردهای HSE برای حفظ و ارتقای سلامت اعضای گروه دارویی در دست اقدام دارد.

 

سایر اخبار

دانستنی ها