گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ (Linkedin)

شبیه سازی زنجیره تامین دارو در قالب گیمیفیکیشن

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، واحد آموزش و توسعه گروه دارویی گلرنگ، ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ شبیه سازی زنجیره تامین دارو موسوم به رویداد GamiPharm را برای گروهی از همکاران علاقمند این مجموعه در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار نمود.

رویداد GamiPharm یک شبیه سازی از زنجیره تامین دارو می‌باشد که طی آن افراد در قالب گروه‌های تامین، تولید و توزیع دارو فرصت تجربه رویارویی با چالش‌های این حوزه‌ها و مدیرت آن را فراهم می‌سازد. در ابتدای این رویداد استاد ارجمند جناب آقای محمدرضا گل محمدی به توضیح و معرفی صنعت دارو و چالش‎‌های آن پرداختند. سپس افراد در قالب گروه‌های ۳ نفره شبیه سازی طراحی شده را در قالب بازی پیش بردند.

این رویداد یک روزه با استفاده از روش گیمیفیکیشن، ضمن به روز رسانی دانش همکاران در صنعت دارو، فرصتی ایده‌ آل را برای آشنایی بیشتر همکاران با روش‌های نوین فعالیت در شرکت‌های دارویی، ذینفعان صنعت دارو و چالش‌های واقعی آن در قالب یک مسابقه گروهی فراهم نموده است.

گیمیفیکیشن، استفاده از مکانیزم‌های بازی در زمینه‌های کاری است که باعث بهبود شرایط کاری و افزایش مشارکت، تعامل و رقابت می‌شود. استفاده از قوانین بازی به همکاران گروه دارویی گلرنگ کمک می‌نماید تا به اهداف واقع بینانه کسب و کار صنعت دارو دست یابند.

سایر اخبار

دانستنی ها