گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ

ام سی تی اویل برای نوزادان

روغن های ام سی تی یا MCT OIL  (medium-chain triglycerides)، تری گلیسیرید های با زنجیره متوسط ​​هستند که در روغن نارگیل، روغن هسته خرما و برخی از محصولات لبنی یافت می شوند.

وقتی به تری گلیسیرید فکر می کنید، احتمالاً کلسترول بالا و بیماری قلبی به ذهنتان خطور می کند. اما تری گلیسیرید فراوان ترین نوع چربی است که در بدن شما یافت می شود. تری گلیسیریدهای با زنجیره کوتاه، متوسط ​​و بلند وجود دارند و بدن شما از همه آنها برای سوخت و ساز و تامین انرژی استفاده می کند.

MCT ها به طور متفاوتی در بدن نسبت به سایر چربی ها متابولیزه می شوند. MCT ها به راحتی هضم می شوند و برای تجزیه نیاز به اسیدهای صفراوی ندارند . برخلاف سایر چربی ها، که پردازش آنها بسیار طولانی تر است آنها مستقیماً به کبد می روند و منبع سریع انرژی فوری برای بدن هستند.

MCT ها می توانند به کتون تبدیل شوند و از سد خونی مغزی عبور کنند درنتیجه می توانند به عنوان منبع انرژی فوری برای سلول های مغزی به حساب بیایند.

برطبق نتایج حاصل از مطالعات، مصرف ام سی تی اویل می تواند در تنظیم درجه حرارت بدن نوزادان، تنظیم خواب آنها، تنظیم متابولیسم و تعادل انرژی و رشد فیزیولوژیکی بهینه نوزادان نقش داشته باشد.همچنین در  تسریع وزن گیری نوزادان و رشد مغزی آنها موثر است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید.:

https://faranpharmed.com/blog/%d8%a7%d9%85-%d8%b3%db%8c-%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%86/

بکونوتریشن محصول ام سی تی اویل شرکت داروسازی فاران فارمد، با بهترین مواد اولیه وارداتی تهیه شده است.این محصول فعلا به صورت آنلاین قابل فروش نمیباشد، و فقط به صورت حضوری قابل تهیه است.در تهران در اکثر داروخانه ها از جمله داروخانه جمالزاده و شبانه روزی قلهک موجود می‌باشد.

سایر اخبار

دانستنی ها