گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ

برگزاری اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارکنان گروه صنعتی گلرنگ

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، آیین اختتامیه اولین دوره المپیاد ورزشی گروه صنعتی گلرنگ، روز جمعه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور آقای دکتر سزاوار ذاکریان نایب رئیس و قائم مقام گروه صنعتی گلرنگ در سالن اجتماعات ورزشی دانشگاه تهران (تربیت مدرس)  برگزار شد.

گروه دارویی گلرنگ در این دور از مسابقات با کسب ۳ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۳ مدال برنز و مجموع ۱۳ مدال کسب و در رده چهارم ایستاد.

گروه دارویی گلرنگ در ورزش‌های تیمی به همت و تلاش گروهی اعضای خانم خود در رشته‌های والیبال بانوان، داژبال بانوان و تنیس روی میز بانوان مقام دوم و بدمینتون بانوان و رشته کاراته کاتا کنترلی بانوان مقام سوم کسب کرد.

 

جناب آقای ایمان سروری با موفقیت در کسب مقام اول دو سرعت در دو زیر رشته ۲۰۰۰ متری و ۳۰۰۰ متری، سرکار خانم خاقانی با کسب مدال طلا در شطرنج بانوان از پر افتخارترین اعضای تیم گروه دارویی گلرنگ در این مسابقات هستند.

همچنین در رشته دوومیدانی بانوان، خانم‌ها سارا ابراهیمیان در پرتاب وزنه، خدیجه جوانمردی در پرش طول و نیز همیلا قراگوزلو در دو ۱۰۰ متر موفق به کسب مقام دوم شدند.

در رشته کاراته کسب مقام دوم توسط خانم زهرا حسین‌پور و مقام سومی توسط آقای مهدی مرادیان از دیگر افتخارات گروه دارویی در این دور مسابقات بود.

سایر اخبار

دانستنی ها