گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ

توزیع محصولات دارویی در کشور هوشمند می‌شود

شرکت «سلامت پخش هستی» به‌زودی توزیع محصولات دارویی خود را در سطح کشور، هوشمند می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ، دکتر امیرهوشنگ قدیانی با اعلام این خبر، هدف اصلی از این برنامه را افزایش کیفیت و سرعت توزیع دارو، مکمل و محصولات بهداشتی ‌و آرایشی دانست.

مدیرعامل شرکت سلامت پخش هستی با اشاره به اینکه حجم کالاهای توزیعی در شبکه حمل‌ونقل دارو، به بهره‌وری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این مجموعه درصدد افزایش محصولات خود به ۵ هزار قلم کالاست و با افزایش ۲۱ شعبه‌ فعلی در سطح کشور، به تحوّل در توزیع نیز نیازمند است.

وی افزود: شرکت سلامت پخش هستی با ۵۰ نیروی انسانی در بخش ستاد و ۵۰۰ نیرو در سراسر کشور، یکی از بهره‌ورترین مجموعه‌های دارویی کشور است که سه‌درصد از بازار دارویی ایران را در اختیار دارد.

قدیانی خاطرنشان کرد: سلامت پخش با وجود جوانی نسبت به سایر شرکت‌های توزیع دارو، اولین مجموعه‌ خصوصی‌ست که مجوز توزیع محصولات مخدّر و تحت کنترل را دریافت کرده است.

به گفته‌ وی، شرکت سلامت‌پخش هستی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه دارویی گلرنگ یکی از معدود توزیع‌ کنندگانی است که فرآیندهای مالی، فروش، بازرگانی، انبار و توزیع خود را با بهره‌گیری از BI (هوش تجاری) اجرایی می‌کند.

مدیرعامل شرکت سلامت پخش هستی با تاکید براینکه چشم‌انداز این مجموعه قرار گرفتن در جمع ۶ شرکت برتر توزیع دارو در ایران تا سال ۱۴۰۴ است، خاطرنشان کرد: همچنین سلامت پخش هستی، قصد دارد تا بخش جدیدی از فعالیت‌های خود را در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید و توزیع محصولات نهایی دارویی، آغاز کند.

سایر اخبار

دانستنی ها