گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ

فواید سلامتی و درمانی بلک گارلیک (سیر سیاه)

با شیوع بیماری‌های مزمن و عوارض پاتولوژیک مرتبط با آن، جست‌وجو برای یافتن تاکتیک‌ها و مواد غذایی جدیدی مانند بلک گارلیک به اولویت‌های تحقیقات علمی تبدیل شده است. اخیراً شاهد شکوفایی تحقیقات دارویی و تغذیه‌ای برای استفاده از گیاهان غذایی برای ارتقای سلامتی مانند افزایش ایمنی بدن، سلامت قلب و مغز و کاربردهای درمانی آنها بوده‌ایم. هدف اساسی این مقاله، ارائه اطلاعات کافی برای بهوبد سلامت، پیشگیری یا کاهش پیشروی بیماری‌ است.

تعداد زیادی از داده‌های علمی نشان می‌دهد که ترکیبات غذایی، به ویژه آن‌هایی که سطوح بالایی از غذاهای گیاهی را فراهم می‌کنند، می‌توانند با محافظت از سیستم‌های فیزیولوژیکی حیاتی بدن، از آسیب‌های مزمن مرتبط با افزایش سن جلوگیری کرده و یا به تأخیر بیاندازند. گیاهان، غذاهای گیاهی و بسیاری از محصولات مشتق‌شده از آن‌ها، یعنی عصاره آن، حاوی ریزمغذی‌های مختلف مانند مواد معدنی، ویتامین‌ها، فیبر و ترکیبات زیست‌فعال هستند که به عنوان فیتوکمیکال شناخته می‌شوند.

همین امر باعث شده است تا از آن‌ها به عنوان ترکیبات دارویی یاد شود. الگوهای رژیم غذایی گیاهی، عوارض بیماری‌های مزمن، از جمله سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های عصبی، تعدیل عملکرد و ترکیب میکروبیوتای روده و با تأثیر مثبت بر سلامت، بهبود می‌بخشند.

مکمل آلتولایف حاوی عصاره سیر سیاه (تخمیر شده) و کوانزیم کیوتن به منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی-عروقی، کمک به کاهش سطح کلسترول خون و کمک به کاهش فشار خون در بسته های ۳۰ عددی موجود است.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://faranpharmed.com/blog/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d9%84%da%a9-%da%af%d8%a7%d8%b1%d9%84%db%8c%da%a9/

 

 

سایر اخبار

دانستنی ها