گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ (Linkedin)

نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه دارویی گلرنگ با مدیران و کارکنان شرکت سروش مانا فارمد

در ادامه جلسات هم اندیشی مدیران ارشد  گروه دارویی گلرنگ با مدیران عامل و ارشد شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۳، شرکت دانش‌بنیان سروش مانا فارمد میزبان این نشست بود.

به گزارش روابط عمومی گروه دارویی گلرنگ، با هدف هم‌افزایی و هماهنگی برنامه‌‎های راهبردی و تعاملات فیمابین شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ‌،  سلسله نشست‌هایی میان هیئت مدیره و مدیران ارشد هلدینگ دارویی گلرنگ و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

نشست هم اندیشی با مدیران ارشد شرکت دانش بنیان سروش مانا فارمد مورخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور مهندس آشفته (مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ دارویی گلرنگ)، مهندس والی‌نژاد(معاون مالی و اقتصادی)، دکتر نریمانی (معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت)، دکتر موحدی (معاون برنامه‌ریزی راهبردی) و دکتر بهروز (مدیر امور هیئت مدیره شرکت‌ها) و دکتر صالحی (مدیرعامل شرکت سروش مانا فارمد) برگزار شد.

در این جلسه مدیران شرکت سروش مانا فارمد گزارشی از اقدامات و فعالیت های شرکت و آخرین دستاوردهای فناورانه را تشریح کردند. همچنین در ادامه برنامه‌های آتی، پیشنهادات و چالش‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت سروش مانا فارمد با هدف تحقیق و توسعه و همچنین تولید مواد اولیه مؤثره دارویی فعالیت خود را آغاز نموده است از جمله دستاوردهای این شرکت می‌توان به کسب دانش فنی تولید مواد مؤثره دارویی نظیر نالترکسون هیدروکلراید، نالبوفین هیدروکلراید، تترابنازین و دولوکستین هیدروکلراید به عنوان محصولات دانش بنیان سطح یک و پریگابالین، دفرازیروکس و متیل وینیل کتون به عنوان محصولات دانش بنیان سطح دو اشاره نمود. این شرکت در حال حاضر به عنوان یک شرکت دانش بنیان نوآور شناخته می‌شود.

سایر اخبار

دانستنی ها