گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ

همایش سراسری مدیران و فروشندگان شرکت سلامت پخش هستی

همایش سراسری مدیران و فروشندگان شرکت سلامت پخش هستی در تاریخ ۷ الی ۹ بهمن ۱۴۰۲ با حضور حدود ۲۵۰ نفر از همکاران و تامین کنندگان در مرکز همایش‌های هتل شایان جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و تعدادی از تامین کنندگان فعال برگزار گردید، در ابتدا مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر صلواتی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و همکاران، گزارشی در خصوص وضعیت شرکت از نظر فروش، تامین کالا و وصول مطالبات ارائه و نسبت به تعیین و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها و اهداف سازمان در سال ۱۴۰۳ اقدام کردند. فروش از ابتدای سال توسط معاونت محترم فروش جناب آقای مهندس ابطحی بررسی و اهداف کیفی و کمی تا پایان سال و سال جدید با مدیران مراکز توزیع و فروشندگان به اشتراک گذاشته شد. مباحث آموزشی در حوزه‌های مالی، منابع انسانی، بازرگانی و سیستم‌های کاربردی توسط مدیران مربوطه ارائه گردید و الزامات مربوط به سازمان غذا و دارو توسط مسئول فنی شرکت آموزش داده شد.

در ادامه تامین‌کنندگان شرکت کننده در مراسم نیز به معرفی شرکت، محصولات و طرح‌های جدید خود پرداخته و از فروشندگان و همکاران برتر در فروش محصولات خود تقدیر نمودند.

لینک خبر

سایر اخبار

دانستنی ها