گزارش سرمایه انسانی هلدینگ دارویی گلرنگ

حضور گروه دارویی گلرنگ در نمایشگاه بیستمین سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ

نمایشگاه دستاوردها و محصولات گروه  صنعتی گلرنگ همزمان با بیستمین سالروز تاسیس گروه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در برج گلرنگ آغاز و تا روز جمعه ۲۴ آذرماه ادامه دارد. در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ شرکت و ۱۵۰ برند با هدف معرفی دستاوردهای این مجموعه حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و اعضای هیات مدیره گروه به منظور بازدید از تازه ترین دستاوردها و محصولات شرکت‌های زیرمجموعه گروه در حضور یافتند.

دکتر فضلی در طی سخنانی ضمن تبریک سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ برای تک تک اعضای بزرگ این خانواده، آروزی موفقیت روز افزون در عرصه صنایع مختلف برای فتح قله‌های موفقیت در سطح جهان داشتند.

گروه دارویی گلرنگ نیز با حضوری پر رنگ و شایسته در این نمایشگاه ضمن پاسخگویی به مخاطبان و بازدیدکنندگان، دستاوردها و محصولات خود را نیز در معرض دید شرکت کنندگان قرار داد. 

در جریان بازدید مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ از غرفه گروه دارویی گلرنگ، مهندس آشفته مدیرعامل گروه، فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده گروه دارویی را تشریح کردند. در همین ارتباط دکتر فضلی ضمن ابراز رضایت از تلاش‌های به ثمر نشسته گروه دارویی بر ادامه تلاش دانشمندان جوان شاغل در شرکت‌های زیر مجموعه گروه برای کسب دانش فنی تولید داروها و سهم بیشتر بازار دارویی کشور تاکید کرد.

واحد روابط عمومی گروه سرمایه گذاری گلرنگ سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ بر همه اعضا خانواده گروه صنعتی گلرنگ بویژه همکاران معزز گروه دارویی گلرنگ تبریک عرض می‌نماییم.

 

سایر اخبار

دانستنی ها